Seat Alhambra
Blog dedicat proprietarilor de Seat

Probleme tractiune TDI 1,9
     media: 5.00 din 2 voturi

Probleme tractiune TDI 1,9

Masina nu mai tragea, nu te mai baga in scaun cand bagai acceleratia la maxim, urca pana la 2000 de ture apoi gata, lent, foarte lent mai sus, lenesa rau, si iti trebuia un secol sa treci de 90 – 100km/h.

Am primit sfaturi cum ca: ”E clar! Sigur e dusa turbina, sau filtrul de aer.” Filtrul de aer nu avea cum sa fie, pentru ca nu te lasa brusc. Ramanea turbo, dar parca nu-mi venea sa cred. Aveam senzatia ca turbo merge si la passat nu te lasa turbo prea usor.
Stiam ca exista si limp mode, un mod de protectie in care te baga ECU, computerul de bord, daca detecteaza vreo avarie majora. Dar pe bord, nimic aprins. Nici timp si nici chef sa bag masina in service nu aveam. Plus ca ma trezeam ca-mi schimba aia turbina de pomana si le fac cinste cu vreo 2000Eur.

MAF, Mass Air Flow meter sau debitmetru de aer - este senzorul care indica computerului de bord, ECU, cantitatea de aer care intra in motor. Am scos firele de la MAF, l-am deconectat si am testat masina.
Surpriza mare! Masina tragea clar mai bine cu el deconectat!

Citeste mai mult pe forum : http://seat.freebb3.com



Comentarii



Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile

   
 
 
Powered by www.ablog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare